Seminar 'Digital versus Print ?'

Ready, Set, Go !
Om een nieuwe, frisse start te geven aan het ondernemerschap van uitgevers organiseerde Wegener NieuwsDruk op 20 september 2012 het seminar 'Digital versus Print ?'
Aan de hand van de dagelijkse praktijk en mogelijkheden in de nabije toekomst werd door o.a. Peter de Mönnick, CEO Reed Business Media duidelijk gemaakt hoe de diverse kanalen van conventionele print, digitale print en digitaal elkaar succesvol kunnen versterken.
Samenwerking
Daarnaast bood het seminar gelegenheid kennis te maken met collega's uit uw branche om successen en vragen te delen en mogelijkheden tot samenwerking te ontdekken.
Programma
14.00 uur Ontvangst en welkom door Emiel Hagens, directeur WND
14.30 uur "Digitaal printen" door Ron Claessen, hoofd IPB van WND
15.00 uur Rondleiding met kennismaking "Speedy Kan-Alles"
16.00 uur Lezing over o.a. crossmediaal succes door Peter de Mönnick, CEO Reed Business Media
16.30 uur Netwerken onder genot van een hapje en drankje