Seminar 'Digital versus Print ?'

Ready, Set, Go !

Om een nieuwe, frisse start te geven aan het ondernemerschap van uitgevers organiseerde Wegener NieuwsDruk op 20 september 2012 het seminar 'Digital versus Print ?'

Aan de hand van de dagelijkse praktijk en mogelijkheden in de nabije toekomst werd door o.a. Peter de Mönnick, CEO Reed Business Media duidelijk gemaakt hoe de diverse kanalen van conventionele print, digitale print en digitaal elkaar succesvol kunnen versterken. 

Samenwerking

Daarnaast bood het seminar gelegenheid kennis te maken met collega's uit uw branche om successen en vragen te delen en mogelijkheden tot samenwerking te ontdekken. 

Programma

14.00 uur      Ontvangst en welkom door Emiel Hagens, directeur WND

14.30 uur      "Digitaal printen" door Ron Claessen, hoofd IPB van WND

15.00 uur      Rondleiding met kennismaking  "Speedy Kan-Alles"

16.00 uur      Lezing over o.a. crossmediaal succes door Peter de Mönnick, CEO Reed Business Media

16.30 uur      Netwerken onder genot van een hapje en drankje

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons privacy statement en cookie-instellingen.